srijeda, 11. studenoga 2015.

KLANJANJE PRED PRESVETIM - VENITE, ADOREMUS


TRADICIONALNA MOLITVA PRESVETOM OLTARSKOM SAKRAMENTU
Klanjam Ti se, pod prilikom kruha otajstveno skriveni Bože, i ničice padam pred prijestoljem Tvoga neizmjernoga veličanstva, koje svi anđeli i sveci bez prestanka hvale i slave. Isuse, Bože i Otkupitelju moj! Ah da bih mogao svim narodima na svijetu navijestiti Tvoje slavno ime, obratiti na pravu vjeru sve krivovjerce koji Te u ovom svetom Otajstvu pogrđuju, i zapriječiti svaku uvredu i svetogrđe, koje Ti se čini! Ali samo malo Te mogu častiti i slaviti, jer sam slabašan, umrli stvor i nevoljan grešnik,. Skrušenim srcem ispovijedam Ti sve svoje krivnje, preponizno Ti se moleći, da mi milostivo oprostiš. Ne daj da ubuduće uvrijedim Tebe, o Bože ljubavi, Oče milosrđa, koji si mi nebrojene milosti podijelio! 

Isuse, ljubitelju duša, koji svim svojim vjernicima govoriš: "Dođite k meni svi, koji ste nevoljni i opterećeni, i ja ću vas okrijepiti!" Ne odbaci ponizne prošnje svoga nedostojnoga sluge, koji pred prijestoljem Tvoga milosrđa skrušen kleči. Dopusti mi, Gospodine, da Ti svoje srce sasvim otkrijem i da Ti povjerljivo očitujem sve svoje nevolje i potrebe. Usliši me navlastito u ovoj potrebi...izbavi me od ove nevolje...ako je korisno za spas moje duše. 

Isuse, moja ljubavi, daj da te sve više ljubim. O beskonačno dobro! Iz ljubavi prema nama prebivaš dan i noć u svetohraništu da nam u svako vrijeme nebeskom hranom okrijepiš dušu. Istina je da Te kasno počinjem ljubiti. Ali zato će ta moja ljubav biti toliko veća, o Bože srca mojega i živote moj! Nitko neka me ne razdvoji od Tebe! 
Blagoslovi me, Isuse, s Ocem i s Duhom Svetim i daj mi obilnu milost da u svemu i u svako vrijeme, sad i na moju smrtnu uru ispunim Tvoju presvetu volju. Amen.


Također sjetimo se u molitvama naših svećenika koji služe tradicionalne latinske mise u Hrvatskoj, bilo privatno bilo javno.

3 komentara:

  1. Zašto mu drži onaj plašt u zraku?

    Branimir

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače to se ne zove plašt, nego misnica.
      Danas je to već postala tradicija da ministrant na tradicionalnoj misi, dok je podizanje, podiže lagano svećenikovu misnicu.

      Ali vjerojatno je to bilo uvedeno iz praktičnih razloga, jer su prije misnice bile teže i prelazile su preko svećenikovih ramena, pa bi se podizala misnica da bi i svećeniku bilo lakše.

      Izbriši
    2. Mamma mia, pa misnice su skraćene prije pola tisućljeća. Nije to samo iz praktičnih razloga: ministrant se "hvata" za svećenikove haljine u najsvetijim trenutcima kao ona bolesnica koja se uhvatila za Isusovu haljinu jer sveta Žrtva nas izlječuje od naše bolesti - a to je ponajprije grijeh. Ujedno, odnosno to je možda prvo: ministrant hvatajući se za misnicu u ime okupljenog puka simbolično prihvaća milosti koje teku iz svete Žrtve.
      Nije to nekakav običaj koji se ustalio jer su u gotici misnice bile duge. Onda bismo zbilja bili nekakvi ludi poklonici izumrlih tradicija.
      Meni je to jedan od najdirljivijih trenutaka u svetoj Misi. Ja uvijek vidim Gospodina kako prolazi Galiliejskom cestom, a mi poput bolesnih, uzetih i gubavaca imamo prigodu dodirnuti mu haljinu. Tijekom Pretvorbe on visi i umire na križu. Tada poput Blažene Djevice, sv.Ivana Apostola, Longina i drugih koji su nazočili tom najsvetijem događaju svih vremena imamo mogućnost približiti se Zaklanom Janjetu, Bogočovjeku Isusu Kristu, našemu Otkupitelju.
      Stoga je ministriranje na tradicionalnoj Misi veliki dar.

      Kikii

      Izbriši

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...