subota, 10. ožujka 2018.

Pogled na Spasitelja

"Prilika Božja u ljudskom liku među nas je stupila u Sinu čovječjem Isusu Kristu. Ako promatramo tu sliku kako nam govori u jednostavnom evanđeoskom izvještaju, onda nam otvara oči. Što bolje upoznajemo Spasitelja, tim više nas osvaja uzvišenost i blagost, kraljevska sloboda koja ne poznaje drugu vezu nego podlaganje Očevoj volji, te sloboda od svega stvorenog koja je ujedno temelj za milosrdnu ljubav prema svakom stvorenju.

I što prodre u nas dublje ta Božja slika, što više budi našu ljubav, tim postajemo osjetljiviji za sva odstupanja od Njega u sebi i drugima. Tako će nam se otvoriti oči za istinsku spoznaju čovjeka, slobodnu od svakog uljepšavanja. I ako nam snaga hoće zakazati da podnesemo pogled na ljudsku slabost kod sebe i kod drugih, onda je opet potreban samo jedan pogled na Spasitelja. 

Ta On se nije s odvratnošću okrenuo od naše bijede, nego je upravo došao k nama radi te bijede i natovario ju je na sebe - vere languores nostros ipse portavit et livore eius nos sasanati sumus (zaista je sam nosio naše slabosti i ozdravljeni smo Njegovom modricom). Ako smo bespomoćni i tražimo gdje bismo trebali naći lijek, sam nam je pripravio lijek. Po svojim sakramentima čisti nas i jača. I ako se ophodimo s Njim povjerljivo, prema Njegovoj volji, prožima i sve više i više nas preoblikuje Njegov duh. 

U kontaktu s Njim učimo biti bez ljudske potpore i dobiti slobodu i čvrstoću potrebnu da budemo potpora i oslonac drugima. On sam nas vodi i pokazuje nam kako trebamo voditi druge. Tako dobivamo cjelovito čovještvo po Njemu, a ujedno i pravi osobni stav. Tko promatra Njega i tko je upravljen na Njega, taj ima u sebi Boga, pralik svake osobnosti i zbir svih vrednota."

sv. Edith Stein

1 komentar:

  1. Prekrasna slika. Slobodan sam podijeliti i jedno moje razmišljanje.
    UKLONI SVE PREPREKE KOJE TI ZAKLANJAJU POGLED NA KRISTA
    Ako gledaš prema Kristu , a vidiš Ga tek povremeno , znači da Ga ne vidiš jasno . Vidiš Ga tek na momente i to samo onda kad ti treba. Da Ga želiš vidjeti stalno i jasno vjerovatno bi se više trudio . Isus se ne skriva , nego ti Ga drugi sakriju , a najviše Ga prekriješ ti sam i to onda kad ti ne treba , kad misliš da ti ne treba. Kad misliš da ti je dobro i bez Njega. Kad ti sve ide kako si sam zamislio i htio. A tad si htio i zamislio biti sam, bez Krista , jer misliš da ti je tako dobro. Poput djeteta koje hoće samo , pa se opeće i brzo trči roditeljima. Tad ih traži pogledom i brzo trči k njima. Da je bilo stalno uz njih to mu se ne bi desilo. Svaki put kad ne vidiš Isusa ti želiš sam. Nemaš Ga pred očima . Ne pitaš Ga za savjet . Ne čekaš odgovor. A ne možeš to zato jer si pred Njega natrpao toliko toga. Nevažnog. I onda kad ti zatreba Krist otrpavaj i traži. Ne vidiš Ga u gužvi. U gužvi svog života koju si sam stvorio. Toliko nepotrebnog ti je potrebno. Prioriteti su ti pobrkani. I ako Isusa vidiš to su samo sekvence. Ili Ga vidiš kao u magli , magli koja te obavija i guši . Toliko si sam toga stavio pred svoj pogled , pred svoje oči , a ispred Krista. Kažeš to mi sve treba . A treba mi i Isus . A zašto onda ne staviš Njega napred , na prvo mjesto. Na vidno mjesto. Da Ga vidiš odmah. Samo Njega . Bojiš se da nećeš naći ono što ti je prije bilo ispred. Ako je Isus na prvom, pravom mjestu , sve je na svom mjestu. Zato sve što si sam nanio , što ti je svijet zapriječio , a pogotovo neprijatelj ljudi , onaj koji je i neprijatelj Božji , to odgurni i zakralji Isusa u svom životu . Stavi Ga visoko na tron svog života da Ga jasno vidiš . Zapitaj se tko to ne želi? Tko ti ne da da živiš? Tko ne želi da se spasiš? Tko ne želi da ti Isus zasvijetli? Amen.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...