subota, 3. veljače 2018.

Srce Isusovo pomaže


Bilo je oko 7 sati ujutro. Netko pokuca na vrata župnog stana i ne čekajući odgovor ulazi. "Hvaljen Isus, velečasni! Majka sam petero djece. Najstarija djevojčica ima 12 godina. Imam muža. Oh, to nije muž, to je nesretnik! A uz njega ja i sva naša djeca.

Cestar je. Svakog prvog u mjesecu prima plaću. Za dva do tri dana sve propije i zakarta. Evo ga onda kući. Ma sve bih ja to oprostila, da ne grdi, da ne psuje. Često se bojim da se zbog njegove psovke zemlja ne provali od Božjeg gnjeva. Oče, pomozite mi, savjetujte mi, kako ga obratiti?"

"Jesi li što čula o pobožnosti Srcu Isusovom? Znaš li tišto je to devetnica spasa?"

"Pripovijedali su mi Vaši župljani o toj čudesnoj devetnici spasa. Zato sam upravo došla k Vama, da me uputite. Sve ću učiniti, što god mi kažete."

"Slušaj dobro, majko! Devet prvih petaka u mjesecu se ispovjedi i pričesti s nakanom, da dadeš zadovoljštinu Presvetom Srcu Isusovom za sve uvrede što mu ih ljudi nanose u Presvetom Oltarskom Sakramentu. 

Druga tvoja nakana  neka bude da umreš u milosti Božjoj, bez smrtnog grijeha. 

Povedi sa sobom i najstariju kćer, neka i ona obavi ove devetnicu. Još k tome i treća nakana, da Vam Srce Isusovo obrati muža, odnosno oca. 

Nauči djecu da dnevno često mole: "Presveto Srce Isusovo, ja se u Te uzdam! Presveto Srce Isusovo, obrati našeg tatu! Vaše će molbe biti brzo uslišane. Ne zaboravi, treba se i zahvaliti ako dobiješ traženu milost."

Iza prvog petka molio sam u sv. Misi za obraćenje toga čovjeka. Dani su prolazili, pa i mjeseci. Zaboravio sam na taj slučaj. Nakon sedam mjeseci ulazio sam kao obično u svoju crkvu, da čitam svetu Misu. Odmah uočih ženu i dijete kako pred kipom Srca Isusova glasno mole. Čuh u molitvama i riječi tople zahvalnosti. 

Kod oblačenja u sakristiji čujem iza sebe glas: "Velečasni, evo me opet kod Vas. Prije sam bila najveća nesretnica, a sada sam najsretnija osoba. Došla sam se zahvaliti Srcu Isusovu za obraćenje moga muža. Nije bilo potrebno čekati devet petaka - muž se već prije obratio. Kuća mi je sada raj. Ne čuje se više u njoj gadnih psovki. Muž više ne pije i ne karta. U crkvi je s nama svake nedjelje, a obavljamo zajedno i prve petke. Bože, ima li tko sretniji od mene!"

(Glasnik Srca Isusova i Marijina, 1946. g.)
Izvor: knjižica "Obiteljska posveta Presvetim Srcima"

4 komentara:

  1. SRCE ISUSOVO

    K Tvome izvoru , Gospodine , hitam
    bistrom , pravednom i čistom.
    On me zove , plavi , mami
    i život mi od trnja bavi.
    A ja još uvijek dvoim
    bi li taj izvor mogao biti mojim.
    Vjeruj sada , moj je , moj.
    Isuse kličem , sav sam Tvoj.
    Koplje vojnika probode Sveto Srce
    Izvor Žive Vode poteče vruće.
    I napajam se na njemu
    I gledam Onoga koga probodoše.
    Isuse , oprosti , milosti nisam vrijedan ,
    jer i ja sam od onih jedan.
    Ipak se nadam , vjerujem i ljubim ,
    da, Isuse moj , ja bez Tebe samo gubim.
    Kajem Ti se sad , klanjam i molim.
    Isuse moj , učini me svoim.Amen.
    Robelar 9.2.2011.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dražestan članak.

    Bonifacija

    OdgovoriIzbriši
  3. Roblear, lijepa pjesma! A tekst? Moj stav potrebno je širiti takve tekstove i ljude poticati na pobožnost prvih 9 petaka i da se stave pod zaštitu Srca Isusova i Marijina već preveć kritizirati. Toga ionak ima preveć, a ne donosi nikakvu pomoć. Informacije su poznate i tko želi može vidjeti, a i dok je sam Isus hodao na svijetu nisu neki htjeli vidjeti. To je njihov izbor i tu promjene nema, danas i jučer i sutra ista pjesma... Stoga smatram da su ovakvi tekstovi vrlo potrebni i poticajni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nepotpisani prijatelju , jedno je bez razložno kritizirati i napadati ( što bi svakako bilo grijeh ), a drugo je upozoravati i opominjati . Za ovo posljednje Sveti Pavao kaže , pa bilo ti zgodno ili nezgodno. Ako je preveć upozoravanja i opominjanja onda toga preveć nije u redu. Ako si ti izgradio kuću sa temeljima na čvrstoj stijeni zar ćeš ostaviti brata svog da gradi na pijesku?
    Robelar

    OdgovoriIzbriši

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...