"Moderna Misa i 'superiorni' koncil" stvorili su novu ekleziologiju koja je napravila strašnu devastaciju vjere u Crkvi. Neobičan nagon koji je Koncil sa svojim silnim dvoznačnostima i 'otvaranjem' prema svijetu pomoću ekumenizma i ostalih virusa moderne filozofije, pustio sva ona protubožja stremljenja od kojih se je Crkva branila od 1789. - 1962., sve u ime 'Novih Duhova' i 'Proljeća'. Zato danas, zahvaljujući II. vatikanskom imamo duhovni i svaki drugi krajobraz koji najviše podsjeća na površinu Marsa ili nekog od Saturnovih mjeseca.
Bojim se da će nakon listopadske sinode stanje postati neizdrživo. Pitam se kad će doći do točke totalnog raspada sustava, ili velikog raskola. To je neupitna činjenica koja bi mogla itekako prethoditi pobjedi Božanskog Srca Isusova i Bezgrješnog Srca Marijina, da bi se svima očitovala čudesna veličina Božje pobjede i slave.
Nadam se da dodatne manično-depresivne reforme neće izbrisati svećenička zvanja na našim prostorima. Ako padne katolički Istok dan velikog raskola je pred vratima...
Danas kad je u većini mjesta na svijetu katolički nauk i kler zamijenjen s modernističkim (mons. Lefebvre: "Mi nismo od ove liberalne, modernističke religije koja ima svoje vlastito bogoštovlje, svoje svećenike, svoju vjeru, svoje katekizme, svoju 'ekumensku' Bibliju..." 29. 6. 1976.), većina onih koji se zovu katolici ni ne shvaća da se raskol već dogodio i da je većina onih koji im se predstavljaju kao pastiri zapravo s druge strane ograde - promicatelji i agenti uništenja, svjesni i nesvjesni.
Konačni kolaps tog modernističkog sustava, kojeg su i postavili neprijatelji Crkve, rezultirat će obnovom Crkve. Bit će i loših posljedica tog kolapsa, kao što je još veće kratkotrajno otpadanje od vjere, ali kraj svakog zločinačkog sustava, iako ima i neželjenih posljedica, u osnovi je dobar, pa tako i kraj Koncilijarne crkve ("Kuća moja neka se zove kuća molitve! A vi načiniste od nje špilju razbojničku!" Mt 21:13), kao i kraj Revolucije koja već desetljećima uništava Crkvu i stoljećima uništava svijet.
Ili, riječima pok. mons. Lefebvrea:
"Ne možemo slušati ovaj glas, jer to nije glas Zaručnice Kristove. Ovaj glas nije glas Duha Kristova. Glas Krista, našeg pastira, poznajemo. Ovaj glas ne poznajemo. Odjeća je od ovce, ali glas nije glas Pastira. Možda je od vuka." Mons. Lefebvre, "I Accuse the Council", Angelus Press, Kansas City, 1982., str. 68.
"Moderna Misa i 'superiorni' koncil" stvorili su novu ekleziologiju koja je napravila strašnu devastaciju vjere u Crkvi. Neobičan nagon koji je Koncil sa svojim silnim dvoznačnostima i 'otvaranjem' prema svijetu pomoću ekumenizma i ostalih virusa moderne filozofije, pustio sva ona protubožja stremljenja od kojih se je Crkva branila od 1789. - 1962., sve u ime 'Novih Duhova' i 'Proljeća'. Zato danas, zahvaljujući II. vatikanskom imamo duhovni i svaki drugi krajobraz koji najviše podsjeća na površinu Marsa ili nekog od Saturnovih mjeseca.
OdgovoriIzbrišiBojim se da će nakon listopadske sinode stanje postati neizdrživo. Pitam se kad će doći do točke totalnog raspada sustava, ili velikog raskola. To je neupitna činjenica koja bi mogla itekako prethoditi pobjedi Božanskog Srca Isusova i Bezgrješnog Srca Marijina, da bi se svima očitovala čudesna veličina Božje pobjede i slave.
Nadam se da dodatne manično-depresivne reforme neće izbrisati svećenička zvanja na našim prostorima. Ako padne katolički Istok dan velikog raskola je pred vratima...
Bože Svedržitelju, pomiluj nas!
Danas kad je u većini mjesta na svijetu katolički nauk i kler zamijenjen s modernističkim (mons. Lefebvre: "Mi nismo od ove liberalne, modernističke religije koja ima svoje vlastito bogoštovlje, svoje svećenike, svoju vjeru, svoje katekizme, svoju 'ekumensku' Bibliju..." 29. 6. 1976.), većina onih koji se zovu katolici ni ne shvaća da se raskol već dogodio i da je većina onih koji im se predstavljaju kao pastiri zapravo s druge strane ograde - promicatelji i agenti uništenja, svjesni i nesvjesni.
OdgovoriIzbrišiKonačni kolaps tog modernističkog sustava, kojeg su i postavili neprijatelji Crkve, rezultirat će obnovom Crkve. Bit će i loših posljedica tog kolapsa, kao što je još veće kratkotrajno otpadanje od vjere, ali kraj svakog zločinačkog sustava, iako ima i neželjenih posljedica, u osnovi je dobar, pa tako i kraj Koncilijarne crkve ("Kuća moja neka se zove kuća molitve! A vi načiniste od nje špilju razbojničku!" Mt 21:13), kao i kraj Revolucije koja već desetljećima uništava Crkvu i stoljećima uništava svijet.
Ili, riječima pok. mons. Lefebvrea:
"Ne možemo slušati ovaj glas, jer to nije glas Zaručnice Kristove. Ovaj glas nije glas Duha Kristova. Glas Krista, našeg pastira, poznajemo. Ovaj glas ne poznajemo. Odjeća je od ovce, ali glas nije glas Pastira. Možda je od vuka."
Mons. Lefebvre, "I Accuse the Council", Angelus Press, Kansas City, 1982., str. 68.