Donosimo u hrvatskom prijevodu transkript emisije „Imali smo dojam da je to Sveti Otac“, održane 2. svibnja 2015. na Televiziji Fatima. Emisiju je vodio Christopher Ferrara.
Bog! Ja sam Christoph Ferrara, a ovo je emisija „perspektive o Fatimi“, emisija televizije Fatima na kojoj produbljujemo teme o Crkvi i o Fatimskoj poruci. U posljednjim emisijama razgovaramo o krizi koja je pogodila Katoličku Crkvu nakon Drugog vatikanskog sabora i koja se iz godine u godinu pogoršava. Apostolat oca Nicholasa Grunera bio je oruđem koje je objavilo postojanje jednog drugog teksta Treće tajne koji Vatikan još nije objavio.
Antonio Socci, među ostalima, nakon što je pregledao sve dokaze koje je prikupio Fatimski centar bio je dovoljno hrabar (s obzirom i na njegovu ulogu katoličkog novinara u Italiji) tvrditi crno na bijelo da su takozvani „fatimisti“ imali pravo i da postoji još jedan drugi tekst kao objašnjenje viđenje koje je Vatikan objavio 2000. godine, onog zagonetnog post-apokaliptičnog viđenja u kojem se vidi jedan papa koji korača između leševa u napola razorenom gradu i kojega na jednom brdu pogubljuje skupina vojnika.
Danas bih vam želio govoriti o jednom posebnom vidiku tog tako zagonetnog viđenja, vidiku koji mora upućivati na postojanje jednog popratnog teksta koji objašnjava značenje viđenja. Tekst toga viđenja koji je napisala sestra Lucija i koji je Vatikan objavio (to možete pronaći na vatikanskim mrežnim stranicama) doslovno tvrdi: „Vidjeli smo u beskrajnoj svjetlosti koja je Bog nešto slično kao što se vide ljudi u zrcalu kad prolaze ispred njega, biskupa odjevenoga u bijelo“. A ovdje Lucija kaže: „Imali smo dojam da je to Sveti Otac“.
U ovome odlomku nekoliko je stvari od velikog značaja. Ponajprije, Lucija kaže: „Imali smo dojam da je to Sveti Otac“…zašto samo 'dojam' da je taj biskup odjeven u bijelo bio papa? Možda joj Gospa nije pojasnila tko je prikazan u ovome viđenju? Također i riječ koju je uporabila u portugalskome iznimno je znakovita: Vatikan je prevodi „dojmom“, ali riječ presentimento koja znači drugo nešto, a ne „dojam“, predstavlja nešto dramatičnije, pretkazanje, nemir uvjetovan činjenicom da nešto nije u redu.
Sada je posve neshvatljivo da Gospa može ostaviti troje Fatimskih vidjelaca s jednostavnim „dojmom“ o činjenici da je osoba iz viđenja koja je pogubljena na jednom brdašcu među ruševinama napola razorenog grada bio papa. Zacijelo ne bi ostavila takav podatak na razini čistog „dojma“, nego bi odmah objavila tko je taj biskup odjeven u bijelo kako bi se Crkva mogla okoristiti onim što je jasna opomena o budućim događanjima u Crkvi, nakon čega su uslijedila prava pravcata uništenja ne samo vezana za Crkvu, nego očito i za svijet uopće, budući da se u viđenju ne vidi samo razoreni grad, nego i anđeo osvetnik koji baca „plamenove za koje se čini da će zapaliti svijet“ i da Blažena Djevica Marija gasi svojom desnom rukom (ali tek pošto se Božja kazna već spustila na svijet). Neshvatljivo je da Gospa nije objasnila trima vidiocima pojedinosti ovoga viđenja, pošto se razumjela najvažnija pojedinost: tko je taj biskup odjeven u bijelo?
Sada se prisjetimo što se dogodilo s odreknućem Benedikta XVI. Znamo da kad se odrekao službe, papa je Benedikt to učinio od aktivnog vršenja petrovske službe (njegove riječi), kao da želi reći da na neki način i dalje pasivno zadržava tu službu. Govorio je o činjenici da se nastavlja moliti i trpjeti za Crkvu u svojem privatnom životu kao da bi mogla postojati neka vrsta „podjele“ između aktivne i pasivne petrovske službe… u tome bi smislu on još bio papom, a to bi onda objašnjavalo zašto je zadržao ime Benedikt XVI. i – što je još važnije – bijelu tijaru koja je tipična za papu, čineći ga u svakom slučaju „biskupom odjevenim u bijelo“ kojega dakle možemo zamijeniti sa „Svetim Ocem“.
Ovdje je pitanje dakle spontano javlja: događa li se viđenje koje je objavljeno 2000. godine (za koje Vatikan nije objavio nikakvo tumačenje koje je dala Gospa, tumačenje za koje pak znamo da negdje postoji) tijekom vremena u kojemu su u Vatikanu više od dvojice biskupa odjevenih u bijelo? Ovo je jedino vremensko razdoblje u povijesti u kojemu Papa koji se odrekao službe (i to u tajnovitim okolnostima) i dalje živi u samom Vatikanskom Gradu gdje živi njegov nasljednik; on drži da još posjeduje svoju papinsku službu, premda aktivnu službu vrši papa Franjo. A onda, tko je biskup odjeven u bijelo koji se vidi u viđenju?
Je li to papa Franjo? Je li to papa emeritus Benedikt XVI.? Tko je ova osoba odjevena u bijelo koju vojnici pogubljuju na vrhu brda? Zašto su vidioci imali dojam da je riječ o Sv.Ocu? Je li im Gospa možda pojasnila da im je taj dojam bio ispravan? Ili im je rekla da je pogrješan i da nije riječ o Sv.Ocu? Znamo da u tom viđenju sestra Lucija jasno govori o „Svetom Ocu kojega pogubljuje skupina vojnika“, ali u početku govori samo o „biskupu odjevenom u bijelo“ o kojem su ona i njezinih dvoje rođaka imali dojam da je Sveti Otac. Ima li onda viđenje možda veze s dvjema osobama? Jednom koja je uistinu Papa i drugom koja to nije? Mi to ne znamo, a razlog zbog kojega to ne znamo jest da nedostaje tekst koji bi nam to moralo pojasniti!
Nedostaju riječi Blažene Djevice koje bi nam objasnile ovaj nevjerojatni scenarij u kojemu se biskup odjeven u bijelo, Sveti Otac, pogubljuje među ruševinama onog grada koji se po svemu sudeći čini da je Rim. A sada kada su u Vatikanu dvojica biskupa odjevenih u bijelo još je više pomutnje glede toga: predstavlja li viđenje Treće tajne završnu fazu crkvene krize? Ako bi bilo tako, onda bi vidioci zbilja vidjeli osobu odjevenu u bijelo koja im je samo davala dojam da je Sveti Otac, te bi potom zbilja vidjeli Papu, uvijek odjevenoga u bijelo, dok ga pogubljuju ispred križa od hrasta plutnjaka na nekom Rimskom brežuljku…
Kakvo god bilo objašnjenje, jasno je da se s udaljenosti od 15 godina od objave viđenja Treće tajne sumnje umnažaju, prije nego da se smanjuju, kao i pokušaji da se skrije Treća tajna, dok svijet sve više srlja u propast! Dok u Rimu prvi put postoje dva biskupa odjevena u bijelo, obojica s papinskim imenom, mnogima se čini da se zbilja nešto dramatično zbiva u Crkvi: je li posrijedi scenarij viđenja Treće tajne, to će se još vidjeti, saznat ćemo to tek kad Vatikan konačno odluči objaviti tekst koji objašnjava tako kompleksno i višeznačno viđenje kao što je viđenje Treće tajne.
Izvor - http://www.fatima.it
Na popis crkvenih osoba koje su tvrdile da jedan dio tajne nije objavljen i da taj dio sadrži zastrašujuće detalje uključila se na koncu – na iznenađenje mnogih – i Mother Angelica, osoba koju su vrlo cijenili svi pape i koja je preminula na Uskrs ove godine. Držala je da postoji dio Treće tajne koji još nije objavljen jer „ja mislim da je zastrašujući“.
OdgovoriIzbrišiA ona je raspolagala izvorima informacija koji su vrlo, vrlo visoko:
„As for the Secret, well I happen to be one of those individuals who thinks we didn’t get the whole thing. I told ya! I mean, you have the right to your own opinion, don’t you, Father? There, you know, that’s my opinion. Because I think it’s scary. And I don’t think the Holy See is going to say something that does not happen, that might happen. And then what does it do if it doesn’t happen? I mean the Holy See cannot afford to make prophecies.“
Pia
Donosimo još jedno zanimljivo promišljanje Antonija Soccija:
OdgovoriIzbriši„Ovaj pogled na 2017. godinu kao datum kada bi se mogle zaključiti patnje i kušnje Crkve navodi nas na razmišljanje. Podsjeća nas na poznato viđenje Lava XIII. gdje je sotona rekao da će staviti na tešku kušnju Crkvu tijekom 100 godina (veliko Fatimsko proroštvo počinje 1917.) I navodi nas da se upitamo može li se 2017. zaključiti kušnja Crkve i bi li se ovaj strašni scenarij mučeništva koji je sadržan u viđenju morao dogoditi prije 2017.? Ili znači nešto drugo?....
Dakle, ako je istina da je objavljeno SVE ono što je Ivan XXIII. (i Vatikan) držao Trećom tajnom, istina je također da ostaje onaj misteriozni spis sestre Lucije, toliko dojmljiv da se držalo shodnim 'neutralizirati ga' držeći da 'nije nadnaravnog podrijetla'.“
Pia
A gdje je uopće garancija da je ono što je objavljeno 2000. g. točno, a ne izmišljotina? Valjda svi znamo da se modernistima ne može vjerovati.
OdgovoriIzbriši„Na kraju će moje Bezgrješno Srce pobijediti“ – upravo nam ovo prekrasno obećanje Majke Božje daje snagu za daljnji ustrajan hod u ovome strašnom vremenu ludila, nastranosti, terorizma i otpadništva.
OdgovoriIzbrišiNo kad ljudskim okom promatramo stanje u Crkvi, čovjek se pita kako će sve ovo završiti?! Zar ovo nije Križni put kojim Crkva ide? Zar nam viđenje Treće tajne upravo to i ne govori (pa bila ona cjelovita ili ne)? Zar nam to viđenje ne pokazuje da će sve nastaviti ići nizbrdo, da će se nastaviti muka Crkve?! Toliko daleko da će to biti gotovo nemoguće podnijeti, povezano s masovnom apostazijom i progonom? (Zar o tome ne govori jasno i Otkrivenje svetoga Ivana Apostola?!)
ALI: ne zaboravimo da pokraj Križa stoje dva anđela koji sakupljaju krv mučenika i time napajaju duše koje se bliže Bogu – to znači: ne, to nije kraj Crkve. Ali ipak, Crkva će proći kroz najveću tjeskobu i lice će joj biti neprepoznatljivo poput Gospodinova tijekom Njegove strašne muke.
I…unatoč strahotama koje doživljavamo tijekom ovoga pontifikata, ne zaboravimo da iza zidina sjedi Benedikt XVI. i moli se. On poznaje cijelu Fatimsku tajnu i vjerojatno jedini koji zna sve o toj stvari – uz sve njegove ljudske slabosti i slabost da se posve othrve modernističkom utjecaju.
Josephus
Samo se zavaravate idolizirajući Ratzingera. On nije konzervativac koji je samo preslab "da se posve othrve modernističkom utjecaju", nego je mnogo puta dokazao da je pravi modernist, među ostalim i u nedavno objavljenom intervjuu. Njegova "tradicionalnost" je samo površinski dojam.
IzbrišiMasonski plan, objavljen na blogu Christus Rex (ako ga je netko i izmislio, onda je očito osoba s proročkim darovima:
OdgovoriIzbriši"1. Dokrajčiti transcendentalnu dimenziju i svaki oblik molitve.
2. Uništiti i učiniti posvema besmislenim sadržaj dogmi.
3. Teocentrizam zamijeniti antropocentrizmom.
4. Relativizirati moral: ne smiju više postojati ni načela, ni objektivna uporišta, a još i manje bilo kakvo nametanje odozgor. Sve mora biti subjektivno.
5. Liberaliziranje seksualnosti, kontracepcije, homoseksualnosti…
6. Svećeničko ređenje žena.
7. Itd.itd."
Jasno je da nešto nije u redu. Štoviše, da su se crni oblaci nadvili nad Rimom i da je puno toga nejasno, neprozirno i čudno.
Ne želim reći da trebamo gubiti nadu, ne, ali je očito da se muka Crkve svakim danom sve više pojačava i da će uskoro doći do velikih lomova - Crkva ne će propasti - to je sigurno - no modernizam će se uskoro urušiti. Hoće li biti progona - zbilja nije isključeno.
Vjerojatno će poprište velikih razmirica između sila tame i Kristovih učenika biti upravo u Rimu i oko njega.
Majka Božja Fatimska odavno nas opominje, gotovo sto godina. Sljedeće godine možda će se morati požeti što se cijelo stoljeće sijalo.
Kikii