nedjelja, 8. svibnja 2016.

JAVNA SABLAZAN Banjalučki biskup Franjo Komarica prisustvovao molitvi s muslimanima u novootvorenoj džamiji u Banja Luci



Otvaranju obnovljene Ferhat-pašine džamije u subotu u Banja Luci, koja je srušena tijekom rata u Bosni i Hercegovini, prisustvovao je i banjalučki biskup Franjo Komarica koji se pridružio u molitvi muslimanskim vjernicima.

Biskup Komarica zahvalio se “dragom Bogu što mu je omogućio da dočeka povijesni dan” i da sa svojim sugrađanima podijeli radost otvorenja džamije.

Čvrsto vjerujem da nas je sve isti Bog stvorio i da smo dužni činiti jedni drugima dobro, a ne zlo. To je obaveza svakoga, osobito onoga koji vjeruje u Boga. Kao vjernik, molim Boga da svojim blagoslovom prati sve vas vjernike muslimane koji ćete mu se u ovom domu klanjati”, istakao je Komarica, koji je potom prisustvovao klanjanju...



DODATAK (iz katoličkog katekizma):
■ 169. P. Može li se tko spasiti izvan katoličke, apostolske i rimske Crkve?
O. Ne, izvan katoličke, apostolske i rimske Crkve nitko se ne može spasiti, isto kao što se nitko nije mogao spasiti od općeg potopa ako nije bio u Noevoj korablji, koja je bila slika ove Crkve.

§ 6. O onima što se nalaze izvan Crkve
■ 224. P. Tko su oni koji ne pripadaju općinstvu svetih?
O. Općinstvu svetih ne pripadaju u drugom životu oni koji su osuđeni, a u ovom životu oni koji su izvan prave Crkve.


■ 225. P. Tko su oni koji su izvan prave Crkve?
O. Izvan prave Crkve su: nevjernici, Židovi, krivovjernici, odmetnici, raskolnici i izopćenici.

■ 226. P. Tko su nevjernici?
O. Nevjernici su oni koji nisu kršteni i ne vjeruju u Isusa Krista, bilo zato što vjeruju i štuju lažne bogove, kao idolopoklonci ili zato što doduše vjeruju u pravoga Boga, ali ne u Isusa Krista niti da je došao kao osoba, niti da će doći.


Sveti Franjo, moli za nas!

Broj komentara: 10:

  1. Bože, smiluj se! Zar i biskup Komarica skrenuo sa pravoga puta? Prežalosno... Novi nauk odgovara Novoj Misi, prežalosno, a Komarica je tako drag i blag biskup no zaglibi...Smiluj se Bože!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha zastranio je Komarica davno davno, nek te ne zavaraju njegovi javni srceparajući govori.

      Izbriši
  2. Po kanonu 2316 Kodeksa kanonskog prava iz 1917. svi koji aktivno sudjeluju u nekatoličkom štovanju osumnjičeni su za herezu. Drugim riječima, osumnjičeni su da nisu katolici, da nemaju katoličku vjeru.

    To je zato što aktivno sudjelovanje implicira zajedništvo u istoj vjeri. Tko ispovijeda zajedništvo u vjeri s nevjernicima ili krivovjernicima samim time ispovijeda zajedništvo u njihovoj nevjeri odnosno herezi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj kodeks kanonskog prava iz 1917. je dokinut kad je stupio na snagu novi iz 1983.
      Dakle, ne može se nekoga suditi po zakonima koji više ne vrijede!
      Jole

      Izbriši
    2. Zakonik iz 1983. među ostalim sadrži kanon 844 koji dopušta smrtni grijeh i svetogrđe (dijeljenje sakramenata nepokajanim krivovjernicima), što Katolička Crkva, Prečista Kristova Zaručnica, nije sposobna propisati. Ujedno je to djelo koncilijarnog modernističkog "Učiteljstva", koje tradicionalni katolici ne priznaju. Jedini zaključak koji je u skladu s vjerom je da taj zakonik nije valjan, tj. da ne dolazi od Crkve, što znači da Kodeks kanonskog prava iz 1917. i dalje vrijedi.

      No čak i kad bi se kanon 2316 koji sam spomenuo u prošlom komentaru ukinuo, učinak se ne bi promijenio, budući da on samo izriče ono što je po naravi učinak aktivnog sudjelovanja u nekatoličkom štovanju, pogotovo na način na koji to čine modernisti, kao što je učinio i mons. Komarica.

      Kako bih objasnio, citirat ću iz jednog od predkoncilskih izdanja odobrenih teoloških komentara na Kodeks kanonskog prava iz 1917.:

      "The reason why the Church has always forbidden such participation in the religious services of non-Catholics is the intimate conviction that she herself is the only true Church of Christ. Secondary reasons for this prohibition are: the quasi-approbation of non-Catholic worship which lies in a Catholic's participation therein and which at the same time is an external profession of faith. The other reason is scandal, which may be given to Catholics who see the mixture of worship and the
      deference paid to non-Catholic ministers and functions.
      Finally there is the danger of perversion, or of gradually increasing religious indifference when the faithful freely and indiscriminately participate in heretical religious services. Even the simulation of false religion is incompatible with the purity of the Catholic faith."


      Prijevod:
      "Razlog zašto je Crkva uvijek zabranjivala takvo sudjelovanje u vjerskim obredima nekatolikâ je čvrsto uvjerenje da je ona sama jedina prava Crkva Kristova. Sekundarni razlozi za ovu zabranu su: kvazi-odobravanje nekatoličkog štovanja, koje proizlazi iz same prisutnosti dotičnog katolika na njemu, a koja je ujedno i izvanjska ispovijest vjere. Drugi razlog je sablazan, koja se može stvoriti kad katolikâ koji vide to miješanje bogoštovlja i poštovanje koje se daje nekatoličkim vjerskim službenicima i činima.
      Naposljetku, postoji opasnost izopačenja, ili postupnog povećanja vjerskog indiferentizma kad vjernici slobodno i nediskriminativno sudjeluju u krivovjernim vjerskim obredima. Čak i samo simulacija lažne vjere je nespojiva sa čistoćom Katoličke vjere."

      Dakle, kao što piše (i kao što sam napisao u prošlom komentaru), aktivno sudjelovanje u nekatoličkom štovanju implicira odobravanje te sekte ili religije, predstavlja implicitnu izvanjsku ispovijest vjere (tj. zajedništva u vjeri s tom sektom ili religijom) - upravo to je razlog zašto su takve osobe automatski osumnjičene za herezu. Usto potiče sablazan, izopačenje vjere i indiferentizam. Sve te stvari su posljedica onog što je učinio mons. Komarica i što čine drugi modernisti. Čak i da nema kanona 2316, ovi učinci se ne bi promijenili i hereza koju svojim riječima i djelima svjedoče bi ostala.

      Izbriši
  3. Ništa novo za Komaricu, ima on i sablaznijih izjava i istupa.
    On se toliko uživio da je odlučio javno otvoriti samostan Petrićevac, po uzoru na Ferhadiju. Samostan je inače ruglo arhitekture i nije uopće dovršen, sumnjam da će se ikada i dovršiti-
    Leon

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovime je još jasnije zašto je papa Lav XIII. tražio da se moli molitva svetom Mihovilu Arkanđelu.
    Neobjavljeni dio Fatimske tajne, po mišljenju mnogih, zbilja bi mogao govoriti o velikoj apostaziji koja polazi od (nekih)pastira.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  5. Znate što je najveća tragikomedija - to što je izjavio kako se nada da njegov čin nije izazvao sablazan kod muslimanskih vjernika u džamiji: http://prvi.tv/vijesti/bih/biskup-komarica-pojasnio-poruku-iza-fotografije-u-ferhadiji/66468

    Ovo je stvarno za rubriku vjerovali ili ne...

    OdgovoriIzbriši
  6. Možda bi netko trebao da mu pošalje pismo u kojem će mu se jasno obrazložiti istine vjere te zamoliti na lijep način da ne sablažnjava katolike i da povede brigu o svojem "stadu" kako je to Isus Krist, utjelovljeni i objavljeni Bog u kojeg muslimani ne vjeruju i smatraju hulom naučavao svoje apostole da pasu povjereno im stado, a ne iz drugih lažnih ovčinjaka...nekako da mu se da do znanja što čini, a daljna odluka je na njemu.

    OdgovoriIzbriši
  7. žalosno je to od biskupa Komarice... al kad vidi da i papa I.P. II i Franjo čini tako...i on njihovim stopama...7xjao

    OdgovoriIzbriši

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...