Evo odgovora iz Velikog katekizma sv. Pija X.: ■ 659. P. Za koje se, dakle, svrhe prikazuje misna ‘žrtva? O. Misna žrtva prikazuje se Bogu za četiri svrhe: 1. da ga častimo kako treba, pa se ta svrha zove latreutska ili poklonstvena; 2. da mu zahvalimo za njegova dobročinstva, pa se zato zove euharistijska ili zahvalna; 3. da se odužimo pravdi i damo dužnu zadovoljštinu za svoje grijehe te da pomognemo dušama u čistilištu, pa se zato naziva propicijatorna ili pomirbena; i 4. da postignemo sve milosti koje su nam potrebne, pa se zato zove impetratorna ili prozbena. ■ 660. P. Tko prikazuje Bogu misnu žrtvu? O. Prvi i glavni prinositelj misne žrtve je Isus Krist. Svećenik je njegov službenik koji u ime Isusa Krista prikazuje tu istu žrtvu vječnom Ocu. ■ 661. P. Tko je ustanovio misnu žrtvu? O. Misnu žrtvu ustanovio je Isus Krist, kad je ustanovio sakrament euharistije i rekao da se ponavlja u spomen njegove muke.
Sve pohvale i čestitke za tumačenje!Samo Vas molim,radi preglednosti,kad tumačite iz katekizma Sv.Pia X. ili Crkvenog naučiteljstva od tridentskog koncila na ovamo,uvjek napravite usporedbu pa stavite tumačenja i od II.vatikanskog koncila koji je danas važeći i na snazi.Obavezno naglasite razlike prije i sada da vjernici nebudu zbunjeni!Ima dosta onih koji su na početku dubljeg poniranja u dubine rimokatoličke duhovnosti a neznaju ovo sada ni ono prije pa da im odmah na početku bude bistro.Vjerujem da ćete tome pristupiti blago,strpljivo i učiteljski te da će se svi suzdržati od oštrih riječi i komentara ili borbene srčanosti...svoj našoj braći i sestrama budimo poput starije braće SPE SALVI!
Tradicionalisti ne citiraju koncilijarne dokumente, osim da razotkriju zablude i sablazni u njima sadržane. Ove jasne riječi mons. Lefebvrea sve govore:
"Što više čovjek analizira dokumente Drugog vatikanskog i njihovo tumačenje od strane crkvenih autoriteta, to čovjek više shvaća da to nisu niti površne zablude niti nekoliko pojedinačnih zabluda, kao što su ekumenizam, vjerska sloboda, kolegijalna struktura,nego zapravo potpuno izopačenje duha, potpuno nova filozofija utemeljena na subjektivizmu."
Nemojte se zavaravati, između svjetlosti i tame, između Katoličke vjere i modernističke koncilijarne religije nema zajedništva.
Sve što Katolička Vjera naučava modernisti su pokušali subvertirati i zamijeniti svojim zabludama i herezama. Već pola stoljeća truju nesvjesne vjernike svojim lažima i otrovom. Zar da se pomirimo sa svetogrđima u Asizu? Ili sa Franciscovim herezama oko židova, protestanata, njegovim relativizmom itd.? Nikada.
Bog je ljubomoran Bog i ne podnosi duhovni preljub njegove djece s lažnim vjerama.
Nisi me shvatio!Kažem za one koji su na početku rasta u vjeri.Ti moraju znati razlikovati jedno od drugog,zato bi bilo lakše da sami dođu do istine!I hvala na predhodnom tumačenju.Nisam nikog primjetio da tako jasno raščlanjuje.Tvoje mi je nekako dosta jasnije od drugih tvrdih i krutih objašnjenja!
Da, razumijem i svakako se slažem da treba ponekad uz citate katoličke nauke kontrastirati koncilijarne zablude i objasniti razliku.
No ne mislim da treba uvijek citirati koncilijarne dokumente , pogotovo ako se u citatu ne radi o nekoj zabludi - zašto zamarati ljude nejasnim i subjektivističkim koncilijarnim izričajima kad su te stvari puno jasnije i jednostavnije izrečene puno prije?
Za tradicionalne katolike ionako sve koncilijarno u biti ne postoji, jer je zagađeno "izopačenjem duha", kako je rekao mons. Lefebvre, i jer je izričaj nove religije, a ne Katoličke Vjere.
Veliki sveti Franjo, moli Boga za nas!
OdgovoriIzbrišiHvalite i blagoslivljajte Gospodina moga, zahvaljujte njemu, služite njemu svi u poniznosti velikoj! (sv. Franjo)
Što zapravo podrazumijeva zadovoljština?
OdgovoriIzbrišiEvo odgovora iz Velikog katekizma sv. Pija X.:
Izbriši■ 659. P. Za koje se, dakle, svrhe prikazuje misna ‘žrtva?
O. Misna žrtva prikazuje se Bogu za četiri svrhe: 1. da ga častimo kako treba, pa se ta svrha zove latreutska ili poklonstvena; 2. da mu zahvalimo za njegova dobročinstva, pa se zato zove euharistijska ili zahvalna; 3. da se odužimo pravdi i damo dužnu zadovoljštinu za svoje grijehe te da pomognemo dušama u čistilištu, pa se zato naziva propicijatorna ili pomirbena; i 4. da postignemo sve milosti koje su nam potrebne, pa se zato zove impetratorna ili prozbena.
■ 660. P. Tko prikazuje Bogu misnu žrtvu?
O. Prvi i glavni prinositelj misne žrtve je Isus Krist. Svećenik je njegov službenik koji u ime Isusa Krista prikazuje tu istu žrtvu vječnom Ocu.
■ 661. P. Tko je ustanovio misnu žrtvu?
O. Misnu žrtvu ustanovio je Isus Krist, kad je ustanovio sakrament euharistije i rekao da se ponavlja u spomen njegove muke.
Sve pohvale i čestitke za tumačenje!Samo Vas molim,radi preglednosti,kad tumačite iz katekizma
IzbrišiSv.Pia X. ili Crkvenog naučiteljstva od tridentskog koncila na ovamo,uvjek napravite usporedbu pa stavite tumačenja i od II.vatikanskog koncila koji je danas važeći i na snazi.Obavezno naglasite razlike prije i sada da vjernici nebudu zbunjeni!Ima dosta onih koji su na početku dubljeg poniranja u dubine rimokatoličke duhovnosti a neznaju ovo sada ni ono prije pa da im odmah na početku bude bistro.Vjerujem da ćete tome pristupiti blago,strpljivo i učiteljski te da će se svi suzdržati od oštrih riječi i komentara ili borbene srčanosti...svoj našoj braći i sestrama budimo poput starije braće SPE SALVI!
Tradicionalisti ne citiraju koncilijarne dokumente, osim da razotkriju zablude i sablazni u njima sadržane.
IzbrišiOve jasne riječi mons. Lefebvrea sve govore:
"Što više čovjek analizira dokumente Drugog vatikanskog i njihovo tumačenje od strane crkvenih autoriteta, to čovjek više shvaća da to nisu niti površne zablude niti nekoliko pojedinačnih zabluda, kao što su ekumenizam, vjerska sloboda, kolegijalna struktura,nego zapravo potpuno izopačenje duha, potpuno nova filozofija utemeljena na subjektivizmu."
Nemojte se zavaravati, između svjetlosti i tame, između Katoličke vjere i modernističke koncilijarne religije nema zajedništva.
Sve što Katolička Vjera naučava modernisti su pokušali subvertirati i zamijeniti svojim zabludama i herezama. Već pola stoljeća truju nesvjesne vjernike svojim lažima i otrovom.
Zar da se pomirimo sa svetogrđima u Asizu? Ili sa Franciscovim herezama oko židova, protestanata, njegovim relativizmom itd.? Nikada.
Bog je ljubomoran Bog i ne podnosi duhovni preljub njegove djece s lažnim vjerama.
Nisi me shvatio!Kažem za one koji su na početku rasta u vjeri.Ti moraju znati razlikovati jedno od drugog,zato bi bilo lakše da sami dođu do istine!I hvala na predhodnom tumačenju.Nisam nikog primjetio da tako jasno raščlanjuje.Tvoje mi je nekako dosta jasnije od drugih tvrdih i krutih objašnjenja!
IzbrišiBogu hvala.
IzbrišiDa, razumijem i svakako se slažem da treba ponekad uz citate katoličke nauke kontrastirati koncilijarne zablude i objasniti razliku.
No ne mislim da treba uvijek citirati koncilijarne dokumente , pogotovo ako se u citatu ne radi o nekoj zabludi - zašto zamarati ljude nejasnim i subjektivističkim koncilijarnim izričajima kad su te stvari puno jasnije i jednostavnije izrečene puno prije?
Za tradicionalne katolike ionako sve koncilijarno u biti ne postoji, jer je zagađeno "izopačenjem duha", kako je rekao mons. Lefebvre, i jer je izričaj nove religije, a ne Katoličke Vjere.